SOCIAL MEDIA

Love List

20 Mayıs 2016 Cuma

Wet and Wild Mega Glo Illuminating Powder…


İndirim döneminde almış olduğum bir pudraydı bu. Ama ben bu ürünü pudra olarak almadığım doğrusunu söylemek gerekirse, benim niyetim allık olarak kullanmaktı.
Renkleri karıştırarak, hatta bazen koyu renkler ile bir gece makyajı yapmak amacı ile almıştım.
Ama ürünü ancak iki kere kullanabildim.
Nedeni gelirse ürünün dokusu hiç ama hiç güzel değil.
Zaten bunu ilk kullanmamda anladım.
Allık fırçasına alırken bile uçuşan ve dağılmayan, yüzde sürerken yoğun ve eşit dağılmayan bir pudra daha doğrusu benim için allık oldu bu.
Bir kere daha kullanınca da aynı soncu alınca, yani makyajımı mahvedince ürün bendeki şansını kaybetti. Ve benim asri mezarlıma gömüldü.


Peki, siz bu pudrayı kullandınız mı?
Sizin kullanıcı yorumlarınız nasıl, memnun kaldınız mı, yoksa benim gibi mezarlığınıza mı gömdünüz mü?
Yorumlarınızı merakla bekliyorum.
Sevgiler…





10 yorum :

  1. Ben de kullAnmadım. Ancak ben de bazen senin gibi pudra olarak aldigimi allık olarak kullanabiliyorum. Sen beğenmemişsen biz de hiç denemiyelim o zaman. Bu arada yabancı arkadaşının tıklanabilir link bırakmasının sana zararı olduğunu düşünüyorum. Daha önce bu konuda bilgisi olan biri beni uyarmıştı. Ben böyle tıklanabilir linkli yorumları siliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güvenin için teşekkürler . Konuyu bir araştırayım , link konusunu, ne gibi bir zararı olabilir diye , çünkü bende arada link bırakıyorum . Hafta sonu bir temizlik yaparım hiç olmasa ... Sevgiler ...

      Sil
  2. ben çok sevrek hem allık hem kontür hem de aydınlatıcı amaçlı kullanıyorum, yumuşak bir kontür fırçası ile veya yumuşak bir kabuki fırça ile harika dağılıyor bence, ben de yazmıştım bu ürünü şimdi sizde böyle okuyunce çok şaşırdım, belki yeterince nemlenmemiş cildinize filan mı sürdünüz ki bilemedim yani ben bitecek diye korka korka kullanıyorum, harika bir görüntü sağlıyor... ne desem bilemedim ama benim yorumum böyle, paylaşmak istedim :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her ürün herkes de aynı sonucu veriyor maalesef. cildim kurudur evet ama makyaj yaptığımda nemlendirmeyi ihmal etmem. birde benim makyaj stilime uymadı sanırsam yoğun geldi bana. ama yorumun için çok teşekkür ederim. çünkü okuyanlar iki farklı fikri görebilecekler. sevgiler...

      Sil
    2. dediğinize katılıyorum her ürün herkeste farklı sonuçlar verebilyor =) ben de herkesin bayıla bayıla kullandığı bronzerları süremiyorum mesela bütün yüzüme :D .D çok sevgiler!

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Looks very nice, but where I life there is no wet n wild available. Greatings, Andrea from mescaleraswelt.blogspot.de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you so much for your comment :) wait darling wet and wild arrived in my country a year ago :) lovely

      Sil
  5. Look so beautiful. :-)

    I am following you via gfc

    Frauleind.blogspot.rs
    Please visit my blog and follow me.
    Thank you. ✌

    YanıtlaSil