SOCIAL MEDIA

Love List

18 Haziran 2014 Çarşamba

Biri Beni Mimlemiş , Ne İyi Etmiş ...

Sizinde bildiğiniz gibi blog camiasında yeniyim , daha bir aylık bile olmadım ama  geçen bu kısa süre zarfında sanal alemdeki arkadaşlarımla paylaşımda bulunmaktan o kadar mutluyum ki ...

Bu arada beni sevgili eburu taş da beni mimlemiş ...

İlk min olan Pencere Mim'i Şöyle imiş:


Blog başından kalkıp pencereyi açıyoruz.
Ya da sokağa çıkıyoruz ya da bahçeye
hiç olmadı sokağa çıkıyoruz
Dışarıya bakıp gözümüze ilk görünen kişiyi inceliyoruz.
Cinsiyetini ve üzerine giydiklerini yazıyoruz.
Ne yaptığına bakıp yazıyoruz.



Bende bilgisayar başından kalktım ve dışarı çıktığımda  etek ve gömelk giymiş  sigarasını tütüren genç bir hanım gördüm o da benim gibi bu saate benim burda ne işim var der gibiydi :)


Bu arada bende  Leman Ulaşı mimliyom :)


1 yorum :